× Kontakt Telefon:

MAXIM ÄR TILLBAKA!

– Jag är så glad att vara tillbaka på Industrilås igen, och jag ser fram emot att få vara en del av den pågående expansionen.

Maxim Kaganov, affärsutvecklingschef på Industrilås

Maxim tar över rollen som affärsutvecklingschef för marknaderna i Ryssland, Baltikum, Polen och Ukraina när Kenneth Hultberg går i pension om sex månader. Fram till dess kommer de att arbeta nära varandra och planera Industrilås expansion i regionen.

Maxim är utbildad maskiningenjör och har arbetat i både Ryssland och Tyskland. Han har även arbetat på stora företag som Siemens och ABB. Mellan åren 2018 och 2020 arbetade han på Industrilås AG som konstruktör. Och nu, efter ett och ett halvt år är han tillbaka hos oss i sin nya roll.

– Jag uppskattar verkligen kulturen och stämningen här på Industrilås. Det passar mig som person väldigt bra. Alla har rätt inställning här eftersom ledningen ger oss frihet att komma med nya idéer och fatta egna beslut. Jag tror att vi kan åstadkomma mycket tillsammans. Det känns så bra att vara tillbaka igen och jag är glad att få jobba tillsammans med säljchefen Sandra Heynemann och alla kolleger, nya som gamla, säger Maxim.

Maxim är född i Ryssland och talar engelska, tyska och ryska. Det gör det lätt för honom att resa och etablera nya kontakter runtom i världen. Från och med nu har Industrilås ett litet klientel i Ryssland. Men med Maxim ombord förväntas vår verksamhet där att växa.

– Det här är stora områden att arbeta med och marknaderna skiljer sig mycket från varandra. Men det är väldigt intressant och det ska bli spännande att få presentera Industrilås lösningar för den här nya marknaden. Med vår strategi tror jag att vår verksamhet i Ryssland kommer att kunna växa betydligt. Min ryska bakgrund och det faktum att jag talar språket gör det lätt att skapa kontakt med kunder och distributörer där, förklarar Maxim.

Vi är så glada att ha Maxim hos oss igen – välkommen (tillbaka) i laget!

2021-10-08