INDUSTRILÅS EXPANDERAR I FRANKRIKE

”Industrilås har en inneboende önskan om att finnas lokalt där det är möjligt. Vi älskar allt som är franskt och våra avsikter att serva Frankrike på ett bättre sätt har nu förverkligats. Jag har glädjen att tillkännage invigningen av vår senaste fullserviceanläggning, i Angers i Frankrike. Nu kör vi!”

Fredrik Mölzer, koncernchef för Industrilås

Frankrike har många världsledande tillverkare av fordon och maskiner, branscher där Industrilås är kända för att tillföra mervärde. Med våra produkter och servicenivåer är vi väl rustade att bli förstahandsvalet för företag som söker en partner med känsla för innovation, kvalitet och hög standard. Potentialen för tillväxt och utveckling är enorm på den franska marknaden.

Kontoret kommer att ledas av Martyn Davidson, som har axlat rollen som chef för det nya franska dotterbolaget. Martyns branschkännedom och expertis inom uppstartsorganisationer gör honom perfekt för uppgiften.

Martyn och hans teams första prioritering är att stärka Industrilås närvaro på den franska marknaden, samt att utveckla den befintliga kundbasen.

”Kundupplevelsen är själva kärnan i allt vi gör på Industrilås. Med ett franskt kontor kommer vi att stötta och hjälpa våra nuvarande franska partners, samtidigt som vi kan introducera fördelarna för nya kunder med att samarbeta med Industrilås och bli en del av vår världsomspännande familj.”

Om du vill komma i kontakt med Industrilås i Frankrike klickar du här.

Industrilas – when access counts

Fredrik Mölzer, koncernchef för IndustrilåsFredrik Mölzer, koncernchef för Industrilås
Martyn Davidson, chef Industrilås FrankrikeMartyn Davidson, chef Industrilås Frankrike
28/04/2021