MÖTE MED BUSINESS SOLUTIONS – ATLANTIC FRANCE

Industrilas France hade nöjet att välkomna Business Solutions – Atlantic France till våra faciliteter i Angers, Frankrike nu i november. Agenturen består av ett gäng experter som stöttar lokala företag att kick-starta projekt i Pays de la Loire-regionen. Vår verkställande chef, Martyn Davidson fick en pratstund med den utsände om Industrilås och varför regionen var rätt val för oss och vår verksamhet.

— Den här regionen attraherade oss av många anledningar när vi beslutade oss för att starta upp vårt dotterbolag i Frankrike. För det första finns det en mängd innovativa och högkvalitativa företag här som antingen är våra kunder eller har en chans att bli våra kunder. Här finns ett exceptionellt transportnätverk med motorväg i alla väderstreck, det är enkelt att ta sig till järnvägen och det är nära till den internationella flygplatsen i Nantes. Utöver allt detta är detta ett väldigt trevligt område att bo och arbeta i, förklarar Martyn Davidson.

Ett stort tack till Business Solutions – Atlantic France for besöket och för ert stöd!

Läs hela intervjun och titta på filmen med Martyn här.

29/11/2022