REPRESENTERAR INDUSTRILÅS RUNT OM I VÄRLDEN

Det har bara gått tre månader av 2023 men vi har redan ställt ut på två mässor: ISH i Frankfurt, Tyskland och Global Industrie i Lyon, Frankrike. Och medans vi har ställt ut våra produkter och representerat Industrilås i Europa har vår partner Allegis Corporation gjort detsamma i USA.

Att ställa ut och delta på mässor är ett perfekt sätt för oss att marknadsföra Industrilås varumärke, våra lösningar och produkter, träffa nuvarande och potentiella kunder samt ta del och lära oss av trender i branschen. Säljrepresentanterna från Industrilås och Allegis har gjort ett utmärkt arbete under mässorna i år och vi är säkra på att kontakterna vi har knutit kommer leda till stora och roliga möjligheter för oss.

ISH i Frankfurt är en av världens största mässor med inriktning på ventilation och vatten. Under fem hektiska dagar med massor av besökare ställde vi ut med en mängd Industrilas™ Klima-flex-lösningar, inspektionsfönster, 3D intelliclamps och tillbehör. Vi är frekventa utställare på ISH och vi har redan säkrat vår plats och monter för mässan 2025.

För första gången deltog och ställde vi ut på Global Industrie i Lyon. En mindre mässa med en desto större inriktning: alla tillverkande industrier. Teamet från Industrilås Frankrike visade upp Industrilas™ Vector- och Industrilas™ Klima-flex-lösningar för mässans besökare.

Den största konstruktionsmässan i Nordamerika: Conexpo-Con/Agg i Las Vegas, Nevada täcker 2,7 miljoner kvadratmeter! Detta är den perfekta platsen för företag från hela världen att samlas och kika på den nyaste utrustningen för branschen. Under mässan visade teamet från Allegis några av våra Industrilas™ Vector-lösningar som är designade för den tunga fordonsindustrin.

NTEA - The Association for the Work Truck Industry i Indianapolis, Indiana fokuserar på de nyaste produkterna i branschen, branschfokuserade kurser och tillgång till teknisk ingenjörskunskap från hundratals utställande företag. Och precis som under Conexpo-mässan i Las Vegas visade teamet från Allegis upp några lösningar från Industrilas™ Vector för den tunga fordonsindustrin.

Kommande mässor för Industrilås i Europa:

Kommande mässor för Industrilås runt om i världen:

03/04/2023