MÖT HYLKE VELDERS - NY BDM

“Det finns en personlig och mänsklig känsla på Industrilås som jag värdesätter”

Hylke Velders, Industrilås nya affärsutvecklare

Från Nederländerna till Tidaholm. För ungefär ett år sedan sålde Hylke Velders och familjen allt och flyttade till den svenska landsbygden. Hylke arbetade som säljansvarig för Benelux på ett lås- och tätningsföretag, och flyttade till Sverige för att utforska en ny position. Planerna ändrades och Hylke hörde av sig till Industrilås för att diskutera gemensamma möjligheter. Vilket var tur för oss.

—Jag var redo för en ny utmaning och Nederländerna är ändå för litet för mig. Både jag och min familj trivs jättebra i Sverige. Naturen är vacker, här finns gott om plats, människorna är vänliga och min dotter har aldrig varit så glad över att gå till skolan. Övergången till Industrilås kändes rätt och jag har tidigare kollegor och vänner här. Så det känns bra att se bekanta ansikten i korridoren, träffa nya kollegor och få en introduktion till alla avdelningar här i Nässjö, förklarar Hylke.

Som Industrilås nya affärsutvecklare kommer Hylke fokusera på kunder i Finland, Island, Norge och Sverige. Han kommer även assistera vid kundprojekt och vara en resurs för säljteamen i Benelux och Frankrike. Hylkes breda kunskap om industrin och den passion han har för sitt arbete gör honom till ett perfekt tillskott i vårt team.

—Jag började som svetsare och har arbetat mig upp till var jag är idag. Och jag trivs verkligen med vad jag gör. Jag gillar att jobba hårt och jag har två huvudsakliga hobbys: mitt jobb och min familj. Så det är viktigt att hitta en hälsosam balans mellan de två. Jag tror starkt på lagarbete och klichén ”det finns inget jag i lag” kunde inte vara mer sann. Du är ingenting utan ditt team och du behöver alla för att fortsätta utvecklas och lyckas. Mitt och Industrilås gemensamma mål är att bli ledande inom branschen och vi kan nå dit om lyssnar på varandra och arbetar hårt tillsammans, säger Hylke.

Välkommen till Industrilås Hylke!

01/02/2023