Vi UTÖKAR VÅR PRODUKTION

Vi är glada att kunna meddela att inte en, utan två nya produktionschefer har börjat i vårt team: Andreas Granberg och Damir Petku.

— Det är stor skillnad mellan en strikt styrd industri som jag kommer från och en mer lösningsinriktad organisation som Industrilås. Struktur, nya idéer och nya arbetssätt välkomnas här. Jag märkte snart att alla som jobbar här är extremt drivna och att vi alla arbetar mot samma mål. Min tekniska kunskap och expertis, analytiska ådra och ledarskapsförmåga gör mig till rätt person för den här rollen, säger Andreas.

Andreas har en bakgrund inom teknisk utveckling och arbetade nyligen för ett stort svenskt företag som tillverkar maskinprodukter för utomhusbruk. Hans nya roll på Industrilås är produktionschef för stansnings- och bockningsavdelningen.

Andreas Granberg, produktionschef för stansnings- och bockningsavdelningen. Andreas Granberg, produktionschef för stansnings- och bockningsavdelningen.

Även Damir har en lång teknisk bakgrund med roller som chef och investerare och har arbetat tekniskt med maskin-, produktions- och gjuteriteknik. Han är nu produktionschef för avdelningen för gjutning, borrning och gängning.

— Jag är lösningsorienterad och kreativ som person, men jag är samtidigt strukturerad och jag tror att jag kan skapa engagemang hos medarbetarna. Jag drivs av utmaningar och trivs när det finns mycket att göra och där det är lätt att se effekterna av arbetet. Med små strukturerade insatser kan man komma långt. Jag och Andreas började samtidigt och kommer bra överens. Vi har liknande bakgrund och har samma idéer om hur vi ska gå vidare, säger Damir.

Andreas och Damir började på Industrilås under en mycket hektisk tid och de fyller ett stort behov. Genom att införa struktur och nya processer kan mycket arbete utföras på ett proaktivt och effektivt sätt.

— För att vi ska lyckas här måste vi vara trygga i oss själva och lita på våra förmågor. Denna tillförsikt bygger på att förstå de tekniska aspekterna och processerna i jobbet, säger Andreas.

Välkomna till Industrilås, Andreas och Damir!

Damir Petku, produktionschef för avdelningen för gjutning, borrning och gängningDamir Petku, produktionschef för avdelningen för gjutning, borrning och gängning
01/10/2021